Proces rezerwacji
- Miasto
- Ładowanie
- Data przyjazdu
- Ładowanie
- Data wyjazdu
- Ładowanie
- Waluta
- Ładowanie
Zarezerwuj_hotel
Prosimy o podanie
1) Numeru rezerwacji operatora
Numer rezerwacji znajduje się na VOUCHERZE. Znaleźć go można również w emailu, który przychodzi po pomyślnym dokonaniu rezerwacji.
2) Numeru zgłoszenia rezerwacyjnego
W przypadku kiedy korzystali Państwo z formy płatności "Przelew 3 dni"
Jeśli wprowadzany przez Państwa numer rezerwacji jest niepoprawny prosimy o kontakt za pomocą e-maila lub usługi szybkie pytanie. Nasz dział obsługi, w godzinach działania, postara się jak najszybciej wyjaśnić sprawę.
1) Numeru rezerwacji operatora
Numer rezerwacji znajduje się na VOUCHERZE. Znaleźć go można również w emailu, który przychodzi po pomyślnym dokonaniu rezerwacji.
2) Numeru zgłoszenia rezerwacyjnego
W przypadku kiedy korzystali Państwo z formy płatności "Przelew 3 dni"
Jeśli wprowadzany przez Państwa numer rezerwacji jest niepoprawny prosimy o kontakt za pomocą e-maila lub usługi szybkie pytanie. Nasz dział obsługi, w godzinach działania, postara się jak najszybciej wyjaśnić sprawę.
Anulowanie rezerwacji:
W celu anulowania dokonanej wcześniej rezerwacji, proszę wysłać do nas informację wykorzystując poniższy formularz. Należy podać numer swojej rezerwacji, a w przypadku jego utraty, szczegółowe informacje opisujące rezerwację: datę i godzinę, nazwę hotelu, miejscowość, imię i nazwisko oraz e-mail.
Przypominamy, iż ANULOWANIE REZERWACJI odbywa się zgodnie z WARUNKAMI REZERWACJI.
Przypominamy, iż ANULOWANIE REZERWACJI odbywa się zgodnie z WARUNKAMI REZERWACJI.